O nas - Kariera

menu

Dział Sprzedaż

Specjalista ds. obsługi klienta i realizacji zamówień

Twój zakres obowiązków

  • profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
  • obsługa połączeń telefonicznych (infolinia przychodząca i wychodząca)
  • aktywna sprzedaż telefoniczna opon do klientów hurtowych
  • doradztwo w zakresie doboru oraz sprzedaż produktów z branży motoryzacyjnej (opony samochodowe, ciężarowe, rolnicze oraz przemysłowe)
  • koordynowanie procesu realizacji zamówień oraz wsparcie posprzedażowe
  • budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz dbanie o wizerunek firmy
  • współpraca z przewoźnikami oraz dostawcami

Nasze wymagania

  • komunikatywność i samodzielność
  • wysoka kultura osobista
  • znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego MS Office
  • sumienność w wykonywaniu zadań
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • chęć do nauki, dążenie do rozwijania swoich umiejętności

Mile widziane

  • znajomość branży motoryzacyjnej
  • doświadczenie w obsłudze klienta B2B
  • doświadczenie w aktywnej sprzedaży
  • znajomość technik sprzedaży
  • znajomość systemów klasy ERP, np. Asseco SoftLab
  • znajomość j. angielskiego i/lub j. niemieckiego

To oferujemy

  • stabilne warunki pracy, umowa o pracę na pełen etat

  • płaca podstawowa + atrakcyjna prowizja uzależniona od osiąganych sprzedaży

  • pracę w małym zespole

  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego

  • pakiet socjalny (dofinansowania do wczasów, karty płatnicze świąteczne)

Aplikuj

Przedstawiciel Handlowy

Twój zakres obowiązków

  • realizowanie planów sprzedaży w podległym regionie;
  • utrzymywanie korzystnych, długofalowych relacji z bieżącymi klientami firmy;
  • identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów;
  • analiza działań konkurencji;
  • budowanie dobrego wizerunku firmy;
  • negocjowanie warunków handlowych.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w branży motoryzacyjnej;
  • dobra znajomość lokalnego rynku;
  • minimum średnie wykształcenie;
  • umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych;
  • nastawienie na osiąganie zamierzonych celów, odporność na stres, dyspozycyjność;
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
  • znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • płaca podstawowa + atrakcyjna prowizja uzależniona od osiąganych sprzedaży;
  • pakiet socjalny;
  • możliwość rozwoju;
  • zdobycie doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • niezbędne narzędzia pracy ( laptop, telefon, samochód ).
Aplikuj

Specjalista ds. polityki cenowej

Twój zakres obowiązków

  • tworzenie cenników i bieżąca weryfikacja ich zgodności z założonymi parametrami marżowymi
  • przygotowywanie analiz cenowych oraz raportów sprzedażowych i magazynowych z symulacją różnych scenariuszy (analiza zmian cen zakupowych i ofertowych, stanów magazynowych i rotacji produktów)
  • praca na dużych zbiorach danych, interpretacja oraz wyciąganie wniosków z analiz
  • przygotowywanie ofert cenowych dla kluczowych klientów firmy, utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych
  • rekomendacja cen dla produktów z portfolio firmy przy zachowaniu zasad efektywności ekonomicznej
  • analiza cen na rynku, wskazywanie zagrożeń i przewag konkurencyjnych do wykorzystania na rynku w zakresie polityki cenowe

Nasze wymagania

  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość i rozumienie danych rynkowych i finansowych (cena, dystrybucja, marża detaliczna i hurtowa, rotacja produktów)
  • umiejętność analizy dużej ilości danych z kilku źródeł (biegła znajomość Excel jako warunek konieczny)
  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego

Mile widziane

  • znajomość branży oponiarskiej
  • wykształcenie kierunkowe

Oferujemy

  • stabilne warunki pracy, umowa o pracę na pełen etat
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i zaangażowania
  • pracę w małym zespole i w rodzinnej atmosferze
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • pakiet socjalny (dofinansowania do wczasów, karty płatnicze świąteczne)
Aplikuj

Dział Zakupów

Starszy specjalista ds. zakupów

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie procesem zakupowym, składanie zamówień na opony

  • Prowadzenie negocjacji cenowych

  • Koordynacja procesu dostawy

  • Optymalizacja poziomu zapasów w magazynie

  • Bieżąca analiza sytuacji na rynku opon

  • Raportowanie do kierownictwa

  • Monitorowanie i optymalizacja procesów

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w planowaniu zakupów i współpracy z dostawcami

  • Dobrą znajomość Pakietu Ms Office w szczególności Excel

  • Język angielski – dobry w mowie i piśmie

  • Umiejętności negocjacyjne, dobra organizacja pracy

Mile widziane

  • Język niemiecki – dobry w mowie i piśmie

  • Wiedza o oponach

  • Doświadczenie w zakupach zagranicznych (Azja)

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników pracy

  • Narzędzia potrzebne do pracy

  • Bogaty pakiet socjalny
Aplikuj

Kierownik Działu Zakupów

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie procesem zakupowym, składanie zamówień na opony

  • Prowadzenie negocjacji cenowych

  • Koordynacja procesu dostawy

  • Optymalizacja poziomu zapasów w magazynie

  • Bieżąca analiza sytuacji na rynku opon

  • Raportowanie do kierownictwa

  • Monitorowanie i optymalizacja procesów

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w planowaniu zakupów i współpracy z dostawcami

  • Dobrą znajomość Pakietu Ms Office w szczególności Excel

  • Język angielski – dobry w mowie i piśmie

  • Umiejętności negocjacyjne, dobra organizacja pracy

Mile widziane

  • Język niemiecki – dobry w mowie i piśmie

  • Wiedza o oponach

  • Doświadczenie w zakupach zagranicznych (Azja)

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników pracy

  • Narzędzia potrzebne do pracy

  • Bogaty pakiet socjalny
Aplikuj

Dział Przetargów

Kierownik Działu Przetargów

Twój zakres obowiązków

  • Analiza dokumentacji przetargowej

  • Zarządzanie zespołem, podział zadań. Zapewnienie realizacji w założonym terminie

  • Uczestnictwo w przygotowaniu ofert

  • Prowadzenie rozmów w ramach postępowań z zleceniodawcami

  • Tworzenie i aktualizacja baz danych związanych z podległym działem

  • Pozyskiwanie informacji o nowych postępowaniach

  • Monitorowanie i koordynowanie procesu przetargowego

  • Nadzór związany z prawidłową realizacją zawartych umów przetargowych

  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie

Nasze wymagania

  • Znajomość Prawa Zamówień Publicznych

  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

  • Wykształcenie wyższe o kierunku Administracja, Prawo, Prawo Zamówień Publicznych

  • Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu Microsoft Office

  • Dyscyplina, umiejętność zarządzania swoim czasem

  • Niezależność w wykonywaniu zadań oraz umiejętność pracy w zespole

  • Determinacja w dostarczaniu najwyższej jakości usług

  • Kompleksowość w działaniu

  • Dokładność i rzetelność

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników pracy

  • Narzędzia potrzebne do pracy

  • Bogaty pakiet socjalny
Aplikuj

Oferta nr 2 w 3

Vestibulum mollis pulvinar sem, et commodo sapien auctor et. Fusce ac arcu in tellus ullamcorper tempus. Maecenas quis dui et purus tempus lacinia aliquam et tortor. Nunc interdum diam et vulputate ornare. Aliquam quis faucibus lorem. Suspendisse tincidunt sed turpis vel iaculis!

Aplikuj

Aplikuj online