O nas - Kariera

menu

Dział Sprzedaż

Specjalista ds. obsługi klienta i realizacji zamówień

Twój zakres obowiązków

  • profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
  • obsługa połączeń telefonicznych (infolinia przychodząca i wychodząca)
  • aktywna sprzedaż telefoniczna opon do klientów hurtowych
  • doradztwo w zakresie doboru oraz sprzedaż produktów z branży motoryzacyjnej (opony samochodowe, ciężarowe, rolnicze oraz przemysłowe)
  • koordynowanie procesu realizacji zamówień oraz wsparcie posprzedażowe
  • budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz dbanie o wizerunek firmy
  • współpraca z przewoźnikami oraz dostawcami

Nasze wymagania

  • komunikatywność i samodzielność
  • wysoka kultura osobista
  • znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego MS Office
  • sumienność w wykonywaniu zadań
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • chęć do nauki, dążenie do rozwijania swoich umiejętności

Mile widziane

  • znajomość branży motoryzacyjnej
  • doświadczenie w obsłudze klienta B2B
  • doświadczenie w aktywnej sprzedaży
  • znajomość technik sprzedaży
  • znajomość systemów klasy ERP, np. Asseco SoftLab
  • znajomość j. angielskiego i/lub j. niemieckiego

To oferujemy

  • stabilne warunki pracy, umowa o pracę na pełen etat

  • płaca podstawowa + atrakcyjna prowizja uzależniona od osiąganych sprzedaży

  • pracę w małym zespole

  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego

  • pakiet socjalny (dofinansowania do wczasów, karty płatnicze świąteczne)

Aplikuj

Przedstawiciel Handlowy

Twój zakres obowiązków

  • realizowanie planów sprzedaży w podległym regionie;
  • utrzymywanie korzystnych, długofalowych relacji z bieżącymi klientami firmy;
  • identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów;
  • analiza działań konkurencji;
  • budowanie dobrego wizerunku firmy;
  • negocjowanie warunków handlowych.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w branży motoryzacyjnej;
  • dobra znajomość lokalnego rynku;
  • minimum średnie wykształcenie;
  • umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych;
  • nastawienie na osiąganie zamierzonych celów, odporność na stres, dyspozycyjność;
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
  • znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • płaca podstawowa + atrakcyjna prowizja uzależniona od osiąganych sprzedaży;
  • pakiet socjalny;
  • możliwość rozwoju;
  • zdobycie doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • niezbędne narzędzia pracy ( laptop, telefon, samochód ).
Aplikuj

Specjalista ds. polityki cenowej

Twój zakres obowiązków

  • tworzenie cenników i bieżąca weryfikacja ich zgodności z założonymi parametrami marżowymi
  • przygotowywanie analiz cenowych oraz raportów sprzedażowych i magazynowych z symulacją różnych scenariuszy (analiza zmian cen zakupowych i ofertowych, stanów magazynowych i rotacji produktów)
  • praca na dużych zbiorach danych, interpretacja oraz wyciąganie wniosków z analiz
  • przygotowywanie ofert cenowych dla kluczowych klientów firmy, utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych
  • rekomendacja cen dla produktów z portfolio firmy przy zachowaniu zasad efektywności ekonomicznej
  • analiza cen na rynku, wskazywanie zagrożeń i przewag konkurencyjnych do wykorzystania na rynku w zakresie polityki cenowe

Nasze wymagania

  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość i rozumienie danych rynkowych i finansowych (cena, dystrybucja, marża detaliczna i hurtowa, rotacja produktów)
  • umiejętność analizy dużej ilości danych z kilku źródeł (biegła znajomość Excel jako warunek konieczny)
  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego

Mile widziane

  • znajomość branży oponiarskiej
  • wykształcenie kierunkowe

Oferujemy

  • stabilne warunki pracy, umowa o pracę na pełen etat
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i zaangażowania
  • pracę w małym zespole i w rodzinnej atmosferze
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • pakiet socjalny (dofinansowania do wczasów, karty płatnicze świąteczne)
Aplikuj

Dział Zakupów

Starszy specjalista ds. zakupów

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie procesem zakupowym, składanie zamówień na opony

  • Prowadzenie negocjacji cenowych

  • Koordynacja procesu dostawy

  • Optymalizacja poziomu zapasów w magazynie

  • Bieżąca analiza sytuacji na rynku opon

  • Raportowanie do kierownictwa

  • Monitorowanie i optymalizacja procesów

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w planowaniu zakupów i współpracy z dostawcami

  • Dobrą znajomość Pakietu Ms Office w szczególności Excel

  • Język angielski – dobry w mowie i piśmie

  • Umiejętności negocjacyjne, dobra organizacja pracy

Mile widziane

  • Język niemiecki – dobry w mowie i piśmie

  • Wiedza o oponach

  • Doświadczenie w zakupach zagranicznych (Azja)

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników pracy

  • Narzędzia potrzebne do pracy

  • Bogaty pakiet socjalny
Aplikuj

Kierownik Działu Zakupów

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie procesem zakupowym, składanie zamówień na opony

  • Prowadzenie negocjacji cenowych

  • Koordynacja procesu dostawy

  • Optymalizacja poziomu zapasów w magazynie

  • Bieżąca analiza sytuacji na rynku opon

  • Raportowanie do kierownictwa

  • Monitorowanie i optymalizacja procesów

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w planowaniu zakupów i współpracy z dostawcami

  • Dobrą znajomość Pakietu Ms Office w szczególności Excel

  • Język angielski – dobry w mowie i piśmie

  • Umiejętności negocjacyjne, dobra organizacja pracy

Mile widziane

  • Język niemiecki – dobry w mowie i piśmie

  • Wiedza o oponach

  • Doświadczenie w zakupach zagranicznych (Azja)

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników pracy

  • Narzędzia potrzebne do pracy

  • Bogaty pakiet socjalny
Aplikuj

Dział Przetargów

Kierownik Działu Przetargów

Twój zakres obowiązków

  • Analiza dokumentacji przetargowej

  • Zarządzanie zespołem, podział zadań. Zapewnienie realizacji w założonym terminie

  • Uczestnictwo w przygotowaniu ofert

  • Prowadzenie rozmów w ramach postępowań z zleceniodawcami

  • Tworzenie i aktualizacja baz danych związanych z podległym działem

  • Pozyskiwanie informacji o nowych postępowaniach

  • Monitorowanie i koordynowanie procesu przetargowego

  • Nadzór związany z prawidłową realizacją zawartych umów przetargowych

  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie

Nasze wymagania

  • Znajomość Prawa Zamówień Publicznych

  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

  • Wykształcenie wyższe o kierunku Administracja, Prawo, Prawo Zamówień Publicznych

  • Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu Microsoft Office

  • Dyscyplina, umiejętność zarządzania swoim czasem

  • Niezależność w wykonywaniu zadań oraz umiejętność pracy w zespole

  • Determinacja w dostarczaniu najwyższej jakości usług

  • Kompleksowość w działaniu

  • Dokładność i rzetelność

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników pracy

  • Narzędzia potrzebne do pracy

  • Bogaty pakiet socjalny
Aplikuj

Aplikuj online